Párhuzamos dimenziók - Multitasking

Amikor az ember rádöbben, hogy közeleg a hétfő délelőtt, pánikszerűen az összes hétvégére halasztott feladatot újraértékeli, és belevág egy újabb éjszakázásba. Éppen ezért gondos(abb) tervezéssel viszonylag kis erőfeszítéssel kezdtem el a szervezését ennek a sokszálú és viszonylag különböző feladatok csoportjának.

mr_multitasking_by_windfeld_1.jpg

Kezdésnek először én úgy szoktam csinálni, hogy végiggondolom, hogy a youtube csatornára mire lesz szükség, mert ez a leg- idő- és energiaigényesebb, hiszen oda renderelni kell az anyagot. Jelen esetben rá is csodálkoztam, hogy az egyik sorozatunk még nem ért véget, mert van belőle felvéve még öt rész, tehát szépen összeraktam a vegasban a project fileokat, és elindítottam az öt renderelést a project-manager programmal, hogy egyszer azért csak végetérjen a feladat.

Utána már be tudtam indítani a sorozatomat, mert érdekel is, meg elnyomja az éjszaka csöndjét, szóval egy star trek voyager cöcörög a háttérben. Ez után eszembe jutott, hogy holnap egy ócskavassal kell foglalkoznom, ami már múlt héten se tudott települni, mert a 64 bites winfos nem hajlandó felkúszni rá, tehát elkezdtem lerántani egy 32 bitest, a töltés közben meg gugliztam. Mert persze én mindezt USB-ről szeretném telepíteni. Viszonylag gyorsan meglett az eszköz, ami megcsinálja majd a telepítőt, szóval nekiálltam keresni egy "fölösleges" pendrive-ot. Megdöbbenve találtam egy 8gb-os példányt, amit bedugtam, és működik, szóval jó lesz.

Léptettem a következő voyager részre, és az időközben lejött windows-t elkezdtem felrakni a penre, tudtam, hogy nem egy kapkodó idegbeteg a folyamat. Volt még úgyszintén múlt hétről halasztva egy kis programozásom egy weboldalon, ahol kifelé kamuból kb. a meló felét megcsináltam, és be kellett fejezni a másik részét, tehát nekiálltam, mert abban is volt még egy órányi pötyögés. Közben 2 rész leszaladt a voyagerből, mert gyarló módon közben voltam még szüneten is, de a mesét nem állítottam le. Nem is tudom, miért nem...

Miután "kiprogramoztam" magam, már lazán hajnali 3 volt, de mivel a voyager rész nem ért véget, a render meg még fut, ezért kivettem a pendrive-ot, hogy holnap majd telepítek, és még nekiugrottam a blogpostnak, mert úgy érzem, hogy produktív voltam ma is. Pedig vasárnap volt, amikor elkezdtem...