Indul a mandula - Bemutatkozás és ars poetica

Mivel egy teljesen új műfajban "mérettetek" meg, ezért első lépésben úgy gondolom, hogy illene leírnom, hogy ki is vagyok, és mit szeretnék ebben a blogban megmutatni Nektek, miben lesz vajon más ez, mint a többi blog a neten.

pala2014.pngPaLa vagyok, játékfüggő, és a betegségem jeleit büszkén hordom magamon. Mivel nagyjából 3 éves korom óta bekapcsolom a gépet, és elindítom a játékokat, elmondhatom, hogy korai függőség alakult ki köztem, és a játékok között. Később ez bővült könyvekkel, filmekkel. Érdekes módon a zenét ezeknek a kiegészítőjeként tekintettem sokáig. Már általános iskolában játszottunk sokat, számítógépen, gameboyon, focilabdán, pingpong asztalon, mindegy volt nekünk, mert az élmény, amit átadott nekünk, az egyedi és új volt nekünk. Később se változott meg ez, tehát mind a mai napig rá lehet engem venni egy jó kispályás focira ugyanúgy, mint leülni egy M.A.G.U.S. partira - akár mesélőként is.

Széleskörű érdeklődésem a netes jelenlétemben is meglátszik. Ugyanúgy képes vagyok napokig programozni a webes modult, amit megálmodtam, mint egy videót vágni, vagy éppen egy könyvet elolvasni úgy, hogy közben az összes utalást wikizem ki. Úgy gondolom, hogy érdekes utat jártam be ezidáig is, és úgy tekintek a jövőre, mint lehetőségre (istenem, micsoda bullshit ez már...). Tehát széles spektrumban mozgok a témák tekintetében, és ezzel elérkezünk oda, hogy tulajdonképpen mit is szeretnék kihozni ebből a blogból.

Amire számíthattok, az a játékbemutatókon keresztül a filmkrritikákon át lehet bármi, ami egy játékost érdekelhet. Nyilván nem foglalkozok mindig mindennel, tehát "korszakosan" lehet majd követni, hogy mi is áll éppen az érdeklődés középpontjában. Jelenleg a "fő" projectem a Minefanatic youtube csatorna vezetése, így a játékokkal foglalkozok a legtöbbet.

Alapszinten szeretnék egy picit személyes(ebb) hangvitelű írásokkal operálni, tehát a véleményemet el fogom mondani sok dologról, ahogy az időben haladunk. Mivel sokszor előfordul, hogy bemutatok a csatornánkon is tartalmakat, ezért ebben bizonyára lesznek átfedések, egy kicsit - és ezt nem titkolom - a saját marketingfelületemnek is szeretném használni ezeket a írásokat, a másik oldalon ezekhez mindig szeretnék plusz információkat is adni. Ez azt jelenti, hogy ha bemutatok pl. egy játékot Nektek a csatornán, akkor itt részletesebb véleményt is láthattok. Egyedi tartalomként természetesen rövidebb hangvitelű ismeretők és vélemények is "beficcennek" majd, mondjuk a sikertelen próbálkozásokról, azokról a dolgokról, ami nem feltétlenül ér meg egy videós bemutatót.

Tisztában vagyok vele, hogy ma már nem teljesen trendi írásban kifejezni a véleményünket, mégis úgy gondolom, hogy ez egy megfordítható folyamat, amit csak megfelelően olvasmányossá kell tenni ahhoz, hogy témailag érdekes lehessen mások számára. Bízok benne, hogy a véleményeteket kifejezitek egy hozzászólásban, és ezúton felhívjátok a hibáimra, hogy azokat javítani tudjam (mekkora bullshit ez is :D ). Najó, megyek, megírom inkább a világuralmi törekvéseimről szóló cikket...