A UPC-nek meg "köszönjük"...

Végre az internetszolgáltatás helyreállt nálam. Újra. Múlt héten kaptam meg ugyanis a levelet a UPC-től, hogy a 72 órán túli javításuk miatt fizetnek kötbért - de csak mert kértem, tehát ez nem automatikus -, és erre kb. 5 napra megint nem ment a rendszer...

istock_000019531179xsmall_1.jpgSejthetitek, hogy mennyire tépem ilyenkor a hajam, ugyanis ha attól el is tekintünk, hogy a mai világban ez már alapvető, hogy kell internet, de egy webes fejlesztőnek, egy Youtube-on aktív életet folytató embernek ez kritikus. Csak egy baj van: nincs megfelelő alternatíva. Legalábbis megfizethető semmiképpen.

Egy alapszintű bérelt vonali internet 30-40e/hó-tól indul, ami lássuk be, hogy egy 2-3mbit-es netért túl borsos, ha cégként fizetek elő, akkor SE javítanak időben, állandóan el kell számolni velük a kötbéreket (amitől a kis cég könyvelőjének az ára a 3x-ra ugrik). A hatóságok tehetetlenek, mert nem lehet bizonyítani semmit, és mire lépnének, addigra "megjavul" a kapcsolat. Szóval nem jó sehogy a dolog.

Amúgy nem szívat meg az ilyen nagyon, mert így mindent, amit neten intéztem munkaügyben, személyesen kellett megcsinálni, tehát rohangásztam, mint pók a falon, és mivel a városban való közlekedéstől a hátamon is futkos a hideg, ezért még túl jó lelki állapotba se kerültem e-miatt. Mindegy, most megpróbáljuk újraindítani az életet a Youtube-on, pótolni az elmaradásokat, egyszóval visszatérni a normál életbe.

Talán lesz olyan hónap, amikor a k. úpíszí többet működik, mint nem...